faqs

Below FAQ are some common concerns of our clients before purchasing the theme.
If you have other questions, please just send it to example@domain.com.

Φιλτράρισμα ανά θέμα
Όλα
  • Όλα
  • Pre Sale Questions
  • Technical + Theme Questions

Need Help?

If you have an issue or question that requires immediate assistance, you can click the button below to chat live with a Customer Service representative.

If we aren’t available, drop us an email and we will get back to you within 20-36 hours!

Pre Sale Questions

Yes it will be

Please make sure that you follow below steps:

1/ Download the package from themeforest.net (The file is in zip format)

2/ Extract the file you've just downloaded (Don't forget this step).

3/ Find this file: ella-x.x.x-sections-ready.zip in the folder Ella Sections Ready x.x.x, then you just need to upload ella-x.x.x-sections-ready.zip file to your Shopify store.

- If you would like to use Ella RTL version. Please find this file: ella-x.x.x-sections-ready-rtl.zip in the folder Ella Sections Ready x.x.x RTL, then you just need to upload ella-x.x.x-sections-ready-rtl.zip file to your Shopify store

- If you want to install child theme, please go to the corresponding theme folder

To save your time and reach our support quickly, please follow below steps:

  • Create a staff account for us (with Themes permission and Settings permission) http://docs.shopify.com/manual/settings/account/staff-members
  • Capture screenshot or video for the issue you get.
  • Specify which template and version you are using.
  • Describe clearly how to reproduce the issue.
  • Send all information (staff account, screenshot, video, template name and version, description of the issues, link) to email@domain.com

Yes, we will assist you to install the template if needed

Yes, we do. Please send your customisation requests to email@domain.com, we will give you our quote. Thank you.

Normally we don't provide support during weekends, except for urgent cases. In these cases, you only need to mark “Urgent” in your email, we will get back to you ASAP.

1/ Create a staff account for us (with Themes permission and Settings permission) http://docs.shopify.com/manual/settings/account/staff-members

2/ Capture screenshot or video for the issue you get.

3/ Specify which template and version you are using.

4/ Describe clearly how to reproduce the issue.

5/ Submit a support ticket at here: https://halosoft.ticksy.com/. Our support team will get back to you soonest, please help us to wait.

Technical + Theme Questions

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Use overlay text to give your customers insight into your brand. Select image and text that relates to your style and story.

Unable to find satisfactory answers ? Contact Support

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική επιστροφών
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, και να ζητήσετε την αντικατάσταση του ή την επιστροφή της αξίας του.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση (όπως στάλθηκαν από την επιχείρηση) με τις ειδικές τους σημάνσεις (καρτελάκια) και πολύ καλά συσκευασμένα για αποφυγή φθορών κατά τη μεταφορά. Επιστροφές που δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται στον πελάτη.
Κόστος επιστροφής
Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας προέρχεται από λάθος δικό μας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Έχετε την δυνατότητα να επιστέψετε το προϊόν σας με courier με δική μας χρέωση και θα αφαιρεθεί το ποσό από το υπόλοιπο σας.
Διαδικασία επιστροφής
1) Στείλτε ένα e-mail στο brandnames.eshop@gmail.com στο οποίο εξηγείτε τους λόγους και αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας.
2) Τοποθετείστε την απόδειξη λιανικής στη συσκευασία σας.
3) Συσκευάστε το προϊόν πολύ καλά προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του και αποστείλετε το στην διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε.
Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν δύναται να αντικαταστήσει το προϊόν σας με κάποιο άλλο ή εσείς επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων τότε :
1) Πιστώνουμε την αξία του προϊόντος που θα επιστρέψετε προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας (σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να αναφέρετε στη νέα παραγγελία στο πεδίο "παρατηρήσεις" ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο).
2) Μας στέλνετε ένα λογαριασμό τραπέζης και σας επιστρέφουμε την αξία του προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να γνωρίζετε ότι για να υλοποιηθεί αυτή η διαδικασία χρειάζονται 10 εργάσιμες ημέρες.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Αν παραληφθεί οποιαδήποτε από τις παραπάνω οδηγίες η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή από την εταιρία μας.
Επίσης προϊόντα από τις προσφορές αλλάζουν μόνο με προϊόντα από την αντίστοιχης κατηγορίας και δεν ισχύει γι' αυτά η επιστροφή χρημάτων.

Επικοινωνία